Tuesday, June 28, 2011

kenangan ku~~ bahagian 1~~

ok...
hari nih aku nak cerita sikit kenangan aku sepanjang 20 tahun(belum smpai lg la..)
hehehe
kenangan pertama...
terindah...
aku dapat pelajar keseluruhan terbaik dlam kelas..
yela..1st time dapat...
n aku dapat sains terbaik..kajian tempatan terbaik...
time itu jgak..1st time mama ngan abah datang sekolah...
sanggup amik cuti sebab nak tengok anak die dpat anugerah...
terharu gila..
yang kedua...
kat sekolah lagi...
fun time dengan rakan2...
alah...gadoh tu biasa la..merapatkn hubungan..betul..
sampai sekarang aku still contact ngan diorg...
haha

group aku..sk la salle pj 98-03..
keluar la cite2 kelakar zaman2 sekolah..
antaranya...
aku penah tumbuk member aku sbb die jd hantu kat rumah antu
aku nih g wat bran...tuh yg kne tuh...bhahaha
mmg kelakar...
lepas tuh...
dengan orang yang sama...kitorang pernah bergaduh..
sampai guru besar panggil...
lpas kne ceramah..keluar je dari pintu...
gelak2 mcm orang gila...
best nye time2 tuh...oh..
lg 1..sekolah aku semua lelaki..
so..kalau sekolah perempuan datang...
(lagi2 sekolah assunta sbb diorg rmai yang hot..)
batak gila arh...haha..mcm xpenah jumpa perempuan..
lg best..nak try anak cikgu BM..masa tuh darjah 3...
aku ngan sorg kawan aku nih..(nama..rahsia)
cikgu BM tuh cikgu kelas kitorg..
n ajar kami PTS BM...
(oh..aku ngan dia kira untung la..tp..2-2 xlepas)
die ada sorang anak perempuan..cun woo..
kalau kelas cikgu tuh..sikit2 pandang belakang..kalau cikgu tuh keluar...
paham2 apa yang terjadi..bhahaha..
haha..
mmg best memory i ever had...
nih baru part sekolah rendah..
lepas nih aku cerita kat sekolah menengah pulak
tuk sekolah menengah..banyak sikit....
almaklum..3 buah sekolah..hehehe
ok...ada masa..aku cerita...
nak tido..penat balik keje weh...

No comments:

Post a Comment