Friday, July 13, 2012

friendzone

hoi3...
kita bersua kembali.....
ok...
maaflah...jrg update..almaklumlah...sibuk....

ok3...cukup2 sudah bermukadimah....

balik kepada topik blog kali nih....

friendzone atau likungan kawan...

apakah bnda itu...

sejenis makanankah???
sejenis minumankah??
jadi...

apakah friendzone ini....


cuba kita lihat situasi dibawah...

"dira...aku dah lame suka kat kau..."

"maaflah zikri..kau bukan jenis aku..."

ini aku panggil reject direct dan dimana end up kalau lelaki tuh xkuat iman...esok keluar kat metro...seorang lelaki membunuh perempuan kerana cintanya ditolak.....

nih lg 1 situasi...

"dira..aku dah lame suka kat kau..."

"erm..zikri..aku dah anggap ko kawan baik aku je..."

yes...pernyataan diatas adalah pernyataan lingkungan kawan atau FRIENDZONE~~

mungkin pada pandangan korang nampak biasa....

cuba korg pergi tanya yang kene...

pasti sume terasa sangat2 down....peritnya....

ok...ade yang tak nampak lagi???

meh aku tunjuk secara gambaran....






dah nampak???

bagus.....

sebenarnya...
benda nih dah kne kat aku ade la beberapa kali....
dan aku ade cerita bnda nih kat kakak aku...

dengan kne lecture lg panjang berbanding kelas hidrologi dr. edlic...
aku mula pikir...
dari terus mengharap...
apa kata teruskan hidup...

dari pikir benda nih....

aku ingt aku still ade org mengharap kat belakang aku nih....
so..aku jadi kuat dan terrrruuussss.........


mmg puas...hahaha....

so..sekarang hari2 aku kembali mcm biasa dan...aku rasa seronok...hahahahahaha...

xpela..mungkin aku belum sedia nk pegang title "SUAMI"...(walahal mmg xlangsung..)

aku terus belajar agar aku sedia nk jaga anak orang 1 hari nnt...

untuk masa sekarang...aku kne jaga 2 org nih la....


nih yang adik perempuan....



yang nih lelaki...


sebagai abg...diorg nih tanggung jawab aku.....

so...aku akn jaga diorg selagi aku mampu....

soal pilihan hati....

biar masa yang bgth jela...hahahaha


No comments:

Post a Comment