Saturday, January 14, 2012

janji

izham dan laila bercinta sejak mereka mula belajar di UiTM lg....dimana izham dan laila belajar dibawah 1 kursus yang sama...dari teguran untuk meminjam nota...menguntumkan bibit-bibit cinta....mereka cukup bahagia sehingga lah pada satu hari.......


"awak.....apa semua nih??"




laila merasa dirinya di khianati oleh izham....belum sempat izham menerangkan segalanya....laila terus membawa diri....izham cuba mendapatkan laila....

ditelefon...tak berangkat...dihantar sms...tak berbalas..tak cukup dengan itu...di facebook juga...seperti tiada respon.....izham mula rasa serabut.....

ternyata izham berasa kesal dengan kejadian ini.....ternyata kehadiran surat dari kenalan lamanya itu membuatkn hubungan dia dan laila mula tegang....

setelah 2 minggu lama nya....ternyata keadaan izham amat kusut....ketiadaan laila membuatkan hari2 izham seperti tidak lengkap....sehinggalah pada satu hari....


"awak..."
"laila...ke mana awak menghilang....saya terlalu merindukan awak....."
"ye..saya tahu..maafkan saya...."
"untuk apa??"
"saya dah tau segala2nya..saya yang bersalah..."
"takpa la awak...benda dah jadikan..."
"awak rehat la ye..."
"iya awak..saya rehat la.."

selang beberapa minit kemudian...izham mendapat 1 mms dari laila...

"i love you izham arif.....maafkan laila ye...laila janji..laila akan prcya dengan izham.."

ternyata mms itu membuat hati dia sudah sembuh semula....dan izham percaya...masih jauh lagi perjalanan cinta mereka ini.....

No comments:

Post a Comment