Thursday, June 16, 2011

C.I.N.T.A

assalamualaikum.......
lama jugak xpost...hahahaha
sorry3...
wak buzy kerja...hahahaha

ok...
apa itu cinta???
itu aku cuba cari dan kupas.....
kita mula dengan zaman persekolahan kita....
cinta apa yang ada....cinta monyet...hahaha...mmg popularkan kalau zaman aku n sebelum2nya.....
time ni hantar surat letak bedak..hahaha( member2 aku biasa buat..aku clean lagi ok time nih..hahahahaha)....
memang klakar kalau kita ingat balik....
time tuh...siapa budak perempuan paling cute or cantik...surat memang hari2 dapat la.....
hahaha..ok..kita tinggalkan cinta monyet....sekarang beralih pulak yang zaman sekarang....
cinta palsu or yang berhawa nafsu...
haa....tu yang last sekali keluar anak haram atau luar nikah....
ish3....sedih aku...nak bercinta boleh....tapi...jaga batas nya...tolonglah wahai wanita2 diluar sana....jaga mahkota anda...bak kata ustaz kazim...jangan jadi korban cinta palsu.....


aku....


tanya aku cinta aku hanya untuk agama,famili dan kerjaya n pelajaran aku...
insyaallah aku akan kuatkan yang agama dengan pelajaran tuh......doa2kan jelah ye...
untuk yang teristimewa....hahaha
tak kot...sebab dah banyak benda berlaku dalam hidup aku...aku tutup pintu hati tuk terima siapa2....aku nak fokus dengan famili aku...
mama,alang dan sofea...diorg cinta aku sekarang.......
sebab diorg aku nak berjaya......
dan hari nie aku belanja diorg makan kfc...yela..gaji keluar...belanjalah adik2 aku tuh...seronok tengok diorg happy....
sebab bagi aku...kebahagian diorg...kebahagian aku jugak......
ai...panjang lebar aku cerita....so....
aku nak tau jugak...apa cinta korg...adakah yang asli...atau palsu semata2....

just amik pesan ustaz kazim nih....

"JANGAN JADI KORBAN CINTA PALSU"

2 comments:

  1. jika dia tuk ak dekatkn la atiku ngn ati nye,jika x damaikan lah aku ngn ketentuanmu~ho3..cinta tue universal...

    ReplyDelete
  2. aku tengok cinta melody kat astro ria bob

    ReplyDelete