Friday, June 24, 2011

siapa diri ini???

ok3...
maaf la da xupdate beberapa hari...ok...hari ini kita berkenalan dengan tuan empunya blog nih...hahaha

ok..nama penuh aku Muhammad Nazrin Izhar bin Mohammad Narang...
dilahirkan di hospital universiti malaya..(tp tak dapat g UM pun..bhahaha)
D.O.B aku...9 november 1991..hahaha..
anak sulung dari 3 beradik..(penat jadi anak sulung nih..)
mendapat pengajian sekolah rendah di sekolah rendah kebangsaan La Salle petaling jaya..(yyeeaa..lasallian!!)
kemudian meyambung pengajian menengah di sekolah yang sama..SMK La Salle petaling jaya..tp..1 tahun jela..sebab akhir tahun 2004 tuh..aku pindah rumah la...
so...pada tahun 2005..aku bertukar sekolah di SMK Jalan Kebun..banyak memori best masa belajar kat situ..(almaklum lah..dapat jadi pengganas..eh3..pengawas..)..
ditakdirkan keputusan PMR aku nih baik..aku telah diterima masuk di Sekolah Menengah Sains Tun Syed Sheh Shahabudin A.K.A SMSTSSS...dua tahun jadi budak asrama...dengan keputusan SPM yg ok2 saja tuh..aku diterima masuk ke Kolej Matrikulasi Melaka...
ha..kat sini is the best moment yg aku ada..sumpah tak bohong..ngan F2P7 famili yg gila2....
the basketball geng yg sumpah cool n kekadang gila2..haha..lecturer yg sporting gila....(lagi2 maths..haha)...
the best memory i ever had...
dan..selepas itu..dengan berbekalkan pointer sedang2 saja tuh...
aku mendapat tawaran ke Universiti Malaysia Terengganu dalam bidang teknologi alam sekitar...
1st dapat tahu sebab aku tanya dak praktikum aku..(yela..time tuh otw g reunion dak2 skolah)
aku da cuak dah...
yela..aku xtau mcm mne hidup sana kan...then..
aku pergi...
best jgak..yela..member2 kos yg sengal(dayat,fitri,arif,amir,ajam,shah..n dak2 laki lain)
hahaha..
time nih aku blajar erti hidup...
menjadikan aku lebih matang.....
nak cerita apa jadi kat aku..sampai esok tak habis..haha
so..inilah aku...
seorg lelaki sengal(most kata aku mcm tuh)..kekadang leh jd pelik..dulu senang naik angin..sekarang tak la....da cool sikit..bhahaha...
ceria..gila-gila(most of the time)...yet..
i just love my family...
ok2..da nak siap pergi kerja...ada masa..aku cerita pulak pengalaman aku dan the best memory i ever had..ok..terbaik!!hehe

2 comments:

  1. terima kasih bob jadi kwan aku.. dayat..

    ReplyDelete
  2. aku yang patut terima kasih kat korang...pelengkap hari2 ku yg best..sahabat!!

    ReplyDelete