Saturday, October 29, 2011

i just wish....



i just wish......

apa yang aku minta???

aku minta 1 kekuatan...dari yang Maha Esa....

kekuatan untuk ckap yang aku sygkan dia.....

sbb kalau ikut kan...hati aku da mcm nih....




agak2 leh jadi dasar forever alone mcm nih x??

...HAHAHAHAHAHAHA....teruk3....

tp bg aku sendiri la....


kekuatan tuh.....




sakitnya aku memendam rasa.....kawan2 bukan tak suruh bgth kat dia.....
aku cuma tak mampu...aku tak ada kekuatan nak bgth kat dia....

cukup berkali2 aku kecewa...luka itu masih berdarah......

aku dah xmampu nak kecewa lagi....

aku teringt kata2 aku sendiri......


"aku tak boleh bgth yg aku sayangkan dia...cuma apa yang aku boleh buat hanya doakan kebahagiaan dia walau bersama dengan lelaki lain..=)"........

No comments:

Post a Comment