Saturday, October 8, 2011

apa yang aku fikirkan....

sudah 2 hari aku fikirkan.......
apa yang kawan2 rumah aku cakap......
tp...aku masih sayangkan dia.....
betul....setulus hati ku yg ikhlas.....
tapi...lpas apa adik aku bgth.....
aku mula meraguinya lg.....

mampu ke aku pertahankn lg....
aku bukan superman....batman...mahupun supir(drebar)
aku sygkan dia....tapi aku xmampu ungkapkan....
yela....orang cantik.....masakan aku yg biasa2 nih jadi piihan diri dia........
mungkinkah ianya terjadi????



kawan2 aku cakap..yang depan mata ada.....kata aku pulak....yang depan mata kita tak tahu hatinya.....aku nih dala kasar......
mampu ke aku jadi yang terbaik tuk diri dia......


apa yang dalam kepala aku sekarang nih........
aku cuma ingin seseorang yang mampu memahami aku.....
itu saja...



aku tak mintak mcm heliza helmi...
mahupun juliana evans...
or liyana jasmay.......

aku just nk carik peneman hidup....itu saja~~~~

No comments:

Post a Comment