Saturday, August 6, 2011

just the way you are^^

hey...
1st time aku knal ko...
ape reaction aku???
"sengal punya budak..."
hahahahaha
but day2 by day...
aku rase ade something dalam hati ini...
jumpa dengan ko..
aku buat cool jeh..
dalam ati..
gelabah mcm ade kje kne hantar sekarang...hahahahha
hahaha..
akhirnya..
aku berjaya luahkan perasaan aku...
tp...halangan menimpa...
dan atas kebaikan masing2..kita berpisah...tp..
kita masih berkawan....
ko ceritakan kat aku ko bahagia ngan sidia....
aku hanya mampu tersenyum gembira...
dalam hati...
tuhan saja yang tau...
n bila stat je cuti sem..aku nekad...
aku nk lupakan ko...
semakin hari aku try...semakin aku susah lupakan ko.....
bodohnye aku...
sampai mcm2 perkara gila aku buat..
n ko pun da tau...
so....
aritu ko ade tanya aku kan...
aku still syg ko x??
jawapan aku...same je...
sampai bila.....
thanks make my day shine again...
love you...

No comments:

Post a Comment