Thursday, July 7, 2011

the lost of my self....

(gambar 3)
(gambar 2)
(gambar 1)

apa kaitan gambar2 nih ngan entry aku....

ok...mcm nih...
aku bayangkn dri aku ngah sesat dalam hutan....
carik jalan yg betul..(gambar 1)....
aku terus mencari jalan keluar.....
redah hutan belantara....lalu sungai(gambar 2)..
n aku sampai la ke tempat yang aku tuju..(gambar 3)





tapi...........




sekarang nih aku lost dekat gambar 1...xsampai2 dekat gambar 2...
apakah yang terjadi pada diri ini...

korg mesti pelik lg kan...
ini just analogi...
hutan tuh ibarat diri aku di alam nyata....
aku hilang punca dalam diri sendiri...
aku cuma berharap pada yang esa agar tunjukkan aku mne arah patut aku pergi...
i'm totally lost inside my self....
mungkin banyak perkara berlaku memberi 1 tamparan baru dalam hidup nih....





aku berdoalah agar diri aku nih diberi kekuatan tuk tempuhi semua nih..n..harap2..
aku jumpa balik diri aku yg asal sebelum bermulanya semester baru....
insyaallah...
~amin~

No comments:

Post a Comment