Wednesday, May 4, 2011

hilang (part 2)



















ok2...jom kita sambung part 2 pulak.......

ha..bg spe2 yg bru baca....nie part 1 die ek..


























Kehadapan khairil anas.....






saya orang yg sama menghantar surat kepada 2 hari yg lepas....

sebenarnya..saya mula meminati awak...

saya pun tak tau knpa saya boleh minat awak...

mungkin sbb gara2 awak berani membantu adik2 junior kita dari kne buli lagi...

saya amat mengagumi awak....

saya begitu ingin mengenali awak dengan lebih dkat supaya kita boleh menjadi kawan....

saya harap awak dapat membalas surat ini...





yg benar..



gadis yg memerhatikn mu....









"khai!!"


"ha,ipan...kenapa?"


"ko nih...aku panggil banyak kali ko buat tak tau je....asl?"

"takde ipan...aku cume serba salah..."

"ape hal pulak??"


"surat nih...aku rse budak nih betul2 nk kawan dengan aku la..."


"jadi?"


"aku tak tau nak buat ape..."


"aiseh....sebagai kawan ko dari form 1 lg...aku candangkn la...ko blas je surat tu...ko kte jela ko nk kenal...tp..ko nk tau spe die dulu...ok?"


"ipan..ko lah sahabat sejati aku...tq bro..."


"ko punye pasal khai...aku ok je...tp..mlm nie belanja aku nasi ok...hahaha"


"yela ipan oii..."






khai mengambil sehelai kertas dan terus menulis....






dalam khai sedang menulis itu.......






"khai...ini ha budak yang kita carik nih...hahaha"


"kenapa bang..saya tak.."


"rilek2..abg tak nak buli ko la...abg nk tanya...ko ke letak surat ni kat meja abg khai ni?"


"ye bang...ad akak suruh...sy xknal die..."


"xpe2...ipan..nie surat aku da siap...suruh die hantarkn tuk aku lah...."


"la...xbgth ap ko tulis ek...."


"ala ipan..nnt aku story la...hehe"


"ok..weh...ap nme ko..."


"aris..."


"oohh...aris...hantarkn surat abg kat kakak tuh boleh x?.."


"boleh je bang.."


"ok..terima kasih ek..."


















hani sedang mengemas bukunya di kelas nya dan aris datang dengan senyuman...



"adik...knapa adik?"


"kakak...abg....."


"abg ap?.."


"abg khai suruh bagi ni kat kakak...."


"adik biar betul..."


"kakak nih...xcye adik lak...dala kne tangkap ngan abg ipan td..kantoi ltak surat kakak la.."

"hehe..ok2...nnt kakak belanja adik..."


"yyyyyyyyyeeeeee...kakak belanje adik..."


"oh...adik..."


"ye kak?"


"terima kasih tau.."


"hehe...same2..."






hani tersenyum melihat surat itu dan melihat tulisan didepan surat itu...






gadis misteri...






kehadapan gadis misteri yg tidak ku kenali...






saya sedia berkawan dengan awak...cuma..

saya perlu tahu siapa awak...

tak salah kan?

saya harap awak dapat memperkenalkn diri awak...






yang benar..



khairil anas






hani melonjak kegembiraan dan masa itu sahabat baiknya...wani masuk ke kelas sambil terkejut melihat hani sebegitu..






"woi hani...awat ngan hang weh?"


"eh..wani...khai da balas surat aku la...."


"eh..yeke?..patut la hang suka sangat.."






hani terus didalam khayalan nya da mula mengimbas kembali saat dia pertama kali bertemu dengan khai......


















bersambung lagi...part 3..hehehe






p/s:dalam2 siap packing nak balik...terus dapat idea nak tulis cite..hahaha..xsaba rsenye nak pulang ke rumah dam mkan masakan ibu ku....T.T

No comments:

Post a Comment